Business Service Club

Jazda Próbna

Zamów i wypróbuj
05.08.2014
Ford - Informacja Prasowa
Rekordowy wynik Forda Fiesty.
Czytaj więcej

Business Service Club

Oferujemy Państwu specjalny Program Business Service Club (BSC), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko – lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych.

Program BSC to rozwiązanie sieciowe gwarantujące jasno określone standardy obsługi  zapewniające mobilność użytkownika pojazdu oraz skuteczną i fachową pomoc w każdym miejscu Polski. Program BSC pozwala Klientowi flotowemu bezpośrednio uczestniczyć w procesie napraw i wpływać na optymalizację kosztów użytkowania floty.

Udział w Programie to bezpieczeństwo, wygoda i pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii naprawczych Forda. Tym samym BSC to bezstresowe użytkowanie floty samochodowej.
 
Podstawowe korzyści wynikające z udziału w Business Service Club:

  • Kompleksowa, profesjonalna opieka nad parkiem samochodowym
  • Przewidywalność i optymalizacja kosztów
  • Wybór opcji Programu i zakresu obsługi
  • Dostęp do elektronicznych narzędzi monitorowania procesu napraw pojazdów
  • Zapewnienie mobilności użytkownika w oparciu o flotę pojazdów zastępczych
  • Usługi dodatkowe w obsłudze pojazdów (na życzenie)
  • Dogodne warunki płatności i fakturowania

PAKIET GWARANT
Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia stałe koszty obsługi serwisowej dla samochodów nowych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów. 

Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu, jedną fakturę, stałe koszty obsługi serwisowej (ryczałt miesięczny) dla samochodów obsługiwanych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów. 


PAKIET OPIEKA
Pakiet Serwisowy Opieka zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu nad parkiem samochodowym Klienta oraz rzeczywiste koszty obsługi posprzedażnej w sieci Dealerów BSC oparte na:

  • stałej stawce jednostki pracy serwisu,
  • stałej wartości rabatu na części zamienne,
  • jednolitych normach czasowych producenta (LTS).
     

PAKIET TWÓJ WYBÓR
Pakiet Serwisowy Twój Wybór zapewnia pełną opiekę nad parkiem samochodowym Klienta w ustalonym czasie realizowaną u Dealera Koordynatora w oparciu o oraz rzeczywiste koszty usług posprzedażnych oparte na:

  • stałej stawce jednostki pracy serwisu u Dealera Koordynatora,
  • stałej wartości rabatu na części zamienne u Dealera Koordynatora,
  • jednolitych normach czasowych producenta (LTS) u Dealera Koordynatora. 


Zakres  Pakietów:

  • Przeglądy standardowe w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów opisanym w książce serwisowej, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
  • Wymianę elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu dokonywanej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
  • Naprawy samochodów w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, konieczne do zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji pojazdu używanego przez Klienta, dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
  • Usługi Ford Pomoc – świadczenia Assistance przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, polegające na zorganizowaniu i pokryciu kosztów holowania pojazdu, który na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii utracił zdolność do samodzielnego poruszania się. Uszkodzone pojazdy będą holowane bezpłatnie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford, będącej członkiem BSC, niezależnie od posiadanego ubezpieczenia oraz gwarancji na pojazd.
  • Pakiet mobilności (auto zastępcze podobnej klasy do dyspozycji na czas wykonania usługi).
     
Szczegółowe informacje: http://www.ford.pl/Serwis/Business_Service_Club


Zapraszamy do współpracy!

Jeśli jesteś zainteresowany pakietem BSC skontaktuj się z:


Doradca Serwisowy - Koordynator BSC
Marek Rubin

tel. 32 332 44 44 w.975
GSM 607 565 671
 m.rubin@citycar.com.pl


Specjalista Business Service Club
Patrycja Nieżuchowska
tel. 32 332 44 44
GSM 609 420 131
p.niezuchowska@citycar.com.pl


 

ASSISTANCE CITY CAR               tel. 32 332 44 44
ASSISTANCE 24h FORD POMOC  tel. 22 522 27 27


Zapraszamy w godzinach
poniedziałek - piątek godz. 800- 1600

Godziny  pracy Serwisu Mechanicznego
poniedziałek - piątek godz. 700- 1900
sobota godz. 800 - 1400


 
Samochody osobowe wejdź
Samochody dostawcze wejdź
Samochody używane wejdź
Karty Ratownicze wejdź
Części zamienne wejdź
Serwis mechaniczny wejdź
Serwis AZNN wejdź
Promocje wejdź